Tot ziens! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Jeroen Merkx - WaarBenJij.nu Tot ziens! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Jeroen Merkx - WaarBenJij.nu

Tot ziens!

Door: jeroenmerkx

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

12 November 2011 | Nederland, Venlo

Vrienden,
morgen ga ik 6 weken op reis naar het verre maar o zo mooie Nieuw-Zeeland. Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen een beetje meekrijgen. Dus ben je benieuwd wat ik meemaak, dan weet je waar je moet zijn!

Groet,

Jeroen

  • 12 November 2011 - 20:21

    Gijs:

    Vriend!

    Heb gehoord dat de kiwi's daar ontzettend lekker zijn!

    Geniet d'rvan en we zijn benieuwd naar je reisverslagen!

    Liefs Gijs, Nicole & Raf

  • 13 November 2011 - 10:29

    Francis:

    Goeie reis Edje en neem me even een pingpongballetje mee op je tussenstop ;-)

  • 13 November 2011 - 10:31

    Tep:

    Veel plezier Edje!
    Maar er iets moois van!

    Groeten Tom & Erica

  • 13 November 2011 - 12:23

    Leon En Karlij:

    Jeroen super veel plezier daar!
    Ga ervan genieten..
    We zijn benieuwd naar je verhalen!

  • 13 November 2011 - 20:35

    Paul Wijnhoven:

    Hoi Jeroen,

    Als je dit bericht leest zul je waarschijnlijk al een lange reis achter de rug hebben! Geniet van de reis en je verblijf in New Zealand, we volgen je verslagen op de voet.

    Groetjes Paul en Bertie

  • 13 November 2011 - 20:58

    Hay En Michelle:

    Hee Edje,

    Ik kiek noow op de klok en ut is nog 1 oor vleegen, veur det dien ontdekkingstocht in PingPong land en dao nao netuurlijk in het Jocusriek Nieuw Zeeland. Hes ze de Jocus vlag bee dich? We zeen os

  • 13 November 2011 - 22:56

    Pap En Mam:

    he Jeroen ! goeie reis gehad , tot nu toe ? we horen het wel . liefs ; pap en mam . p.s. Baarlo heeft gewonnen met 3 - 1 !

  • 14 November 2011 - 08:10

    Mathieu Schellen:

    Jammer, dat ik je niet meer heb gezien Jeroen.
    Desalniettemin wens ik je natuurlijk een geweldige tijd toe Down Under.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen. Ik weet zeker dat het je zal bevallen tussen die Kiwi''s daar.
    Als je ze tegenkomt, doen m'n ooms Gerard (Auckland) en Joop (Nelson) maar de groeten!

    Houdoe.
    Mathieu

  • 14 November 2011 - 08:17

    Ineke:

    Ha Jeroen,

    Als het goed is, ben jij nu de straten van Kuala Lumpur aan het afstruinen.
    Wij moeten het vanmiddag met ons clubje tijdens de middagpauze doen met de (ook mooie) Somerense straten. Verschil moet er wezen!
    Heel veel plezier.
    Groetjes Ineke

  • 14 November 2011 - 13:29

    Marie- José:

    Hee Jeroen,
    Heb vanmorgen al uitvoering met jullie mam gesproken. Als het goed is ben je nu in Kuala Lumpur! Daar is wat meer te beleven dan hier in boalder he ?
    Ik vond het een hele cultuurshok, maar gelukkig hadden wij toendertijd ons Hanneke bij ons als reisgids !Ik wens je nog een hele goede reis naar NZ ! Heel Heel veel plezier daar, we gaan je zeker volgen op de site ! Groetjes ook van Albert ! houdoe ! xx

  • 14 November 2011 - 14:56

    Dennis:

    Heel veel plezier alvast!!!

    Groetjes

  • 14 November 2011 - 17:27

    Ruud:

    Fijne reis en we horen graag van je hoe het down-under is.

  • 15 November 2011 - 07:44

    Rudolph:

    Jeroen, hier gaat nu de tweede week in dat jij niet tegenover me zit. Je begrijpt dat ik het daar nogal moeilijk mee heb, maar deze moeite wordt verzacht door de wetenschap dat jij aan de andere kant van de wereld zit (tegenover) en om dit bericht te lezen ook achter een scherm moet zitten.

    O ja, de groeten van Theo Gielen, die zit nu naast me op de verwarming over zijn vakantie te vertellen.

    Kortom, hier alles hetzelfde, dus geniet volop van al het andere dat je nu meemaakt!!

  • 15 November 2011 - 16:52

    Leonie (Hay):

    Ha Jeroen en kornuit,

    Zué staon we nog same veur ut stadhoès en zuë zits dich in Nieuw-Zeeland.
    Jeroen det zulle 6 onvergaetelikke waeke waere. Ik heb mich aangemeld veur dien mailing-liès. Geneet d'r same van. Ik gaon dich volge. (Hads netuurlik niks anders van mich verwach. :-)
    Waas vrièdaag auk superleuk hè!

    Groetjes Leonie en Hay.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Kia Ora!

Recente Reisverslagen:

25 December 2011

Flying home for christmas

14 December 2011

I feel like flying!

05 December 2011

Pakjesavond en pure natuur

27 November 2011

Zondag naar het zuiden

22 November 2011

Over zand en baaien
Jeroen

Hallo allemaal! vanavond ga ik op vakantie naar Australië! Op deze site laat ik jullie meegenieten van mijn avonturen, zowel in woord als in beeld. Ik wens jullie een fijne zomermaand toe en tot 7 augustus! Groetjes, Jeroen

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 20558

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 03 Januari 2015

Costa Rica

08 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Australië: 8-7 tot en met 7-8!

13 November 2011 - 23 December 2011

Kia Ora!

Landen bezocht: