Flying home for christmas - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Jeroen Merkx - WaarBenJij.nu Flying home for christmas - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Jeroen Merkx - WaarBenJij.nu

Flying home for christmas

Door: Jeroen Merkx

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

25 December 2011 | Nederland, Venlo

Hey,

We zijn er weer! Vrijdagmorgen, 6.00 uur. Terwijl Nederland ontwaakt uit een grijze, donkere nacht, ontwaak ik langzaam uit wat ik nu al mijn droomreis kan noemen. Ook het laatste deel van mijn droomreis, wil ik via deze weg met jullie delen.

Het absolute hoogtepunt van mijn vakantie had ik voor het laatst bewaard: de tongariro-crossing. De tongariro-crossing is een wandeling van zo'n 21 kilometer. Een beetje een getrainde jonge god zoals ik doet daar pakweg 6,5 uur over. Een hele wandeling, maar daar krijg je dan ook wel wat voor terug: prachtige uitzichten over vulkanisch gebied, azuurblauwe meren, rode kraters. Ik begrijp nu goed waarom 'The Lord of the Rings' hier zijn opgenomen.

En verder? Verder heb ik gerelaxt, van het mooie weer genoten (als dat er was) en me terugbegeven naar Auckland. Daar vertrok afgelopen donderdag om 14.30 een Boeing 777 naar Kuala Lumpur, vluchtnummer MH130. En daar had ik een ticket voor.

Helaas komt aan al het goede een eind, dus ook aan deze reis. En aan mijn verslagen;-) Bedankt voor jullie reacties en tot snel een keer in real life!

• 26 December 2011 - 11:08

Paul Wijnhoven:

Wat een geweldige reis Jeroen!
    Welkom thuis.

Zondag naar het zuiden

22 November 2011

Over zand en baaien
Jeroen

Hallo allemaal! vanavond ga ik op vakantie naar Australië! Op deze site laat ik jullie meegenieten van mijn avonturen, zowel in woord als in beeld. Ik wens jullie een fijne zomermaand toe en tot 7 augustus! Groetjes, Jeroen

Actief sinds 05 Nov. 2011
Totaal aantal bezoekers 20556