Op vakantie! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Jeroen Merkx - WaarBenJij.nu Op vakantie! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Jeroen Merkx - WaarBenJij.nu

Op vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

10 December 2014 | Nederland, Venlo

Lieve vrienden en familie,

Overmorgen vertrek ik voor 23 daagse reis door Costa Rica! Zo af en toe zal ik dit medium gebruiken om jullie op de hoogte te houden van wat ik zoal zie en beleef. Net zoals bij vorige vakanties doe ik dat in woord en in beeld. Ik wens jullie alvast veel leesplezier!:-)

We zien elkaar in 2015!

Groet,

Jeroen

  • 10 December 2014 - 22:46

    Hanneke:

    Ha Jeroen! Wat heerlijk om nu de zon op te gaan zoeken!
    Wij wensen je een hele mooie reis! Geniet ervan!
    Liefs, Mark, Hanneke en Ivan

  • 10 December 2014 - 23:02

    Leonie Merkx:

    Ha Jeroen,

    Hiel vuuel plezeer in Costa Rica. Ik zal dich blieve volge.


    Groetjes
    Tante Leonie en ome Hay

  • 11 December 2014 - 12:40

    Paul En Bertie:

    Hoi Jeroen,
    Fijne vakantie gewenst, maak er wat van... (maar dat is je wel toevertrouwd!)

    P.S. met de badkamer komt alles goed
    Groetjes Bertie en Paul

  • 24 December 2014 - 11:55

    Lilian En Giel:

    Hoi Jeroen, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Wat weer een Geweldige reis. Leuk je weer te volgen. Vanuit Baarlo fijne kerstdagen en goede roetsj. Gr Giel en Lilian ë

  • 24 December 2014 - 17:14

    Pap En Mam:

    Hoi Jeroen ! Leuk dat je ons laat meegenieten ,en dat het weer , weer wat beter is . Geniet van de Kerstdagen (ook konijn eten?) en tot volgende keer ! Liefs pap en mam .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Costa Rica

Kerst op het strand:-)

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2015

Wat een leven deel 2!

23 December 2014

Wat een leven!

10 December 2014

Op vakantie!
Jeroen

Hallo allemaal! vanavond ga ik op vakantie naar Australië! Op deze site laat ik jullie meegenieten van mijn avonturen, zowel in woord als in beeld. Ik wens jullie een fijne zomermaand toe en tot 7 augustus! Groetjes, Jeroen

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 20549

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 03 Januari 2015

Costa Rica

08 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Australië: 8-7 tot en met 7-8!

13 November 2011 - 23 December 2011

Kia Ora!

Landen bezocht: